In l'ultimi anni, l'industria fotovoltaica (PV) mundiale hà vistu un sviluppu in piena espansione, in particulare in Cina, chì hè diventata unu di i più grandi è cumpetitivi pruduttori mundiali di prudutti fotovoltaici grazia à i so progressi tecnologichi, i vantaghji in a scala di pruduzzione è u sustegnu di e pulitiche guvernamentali. Tuttavia, cù l'ascesa di l'industria fotovoltaica cinese, certi paesi anu pigliatu misure antidumping contr'à l'esportazioni di moduli fotovoltaici di a Cina cù l'intenzione di prutege e so industrie fotovoltaiche da l'impattu di l'impurtazioni à bassu prezzu. Recentemente, i dazi antidumping nantu à i moduli fotovoltaici cinesi sò stati ulteriormente aumentati in mercati cum'è l'UE è i Stati Uniti. Chì significa stu cambiamentu per l'industria fotovoltaica cinese? È cumu affruntà sta sfida?
Sfondate di l'aumentu di i dazi antidumping
U daziu antidumping si riferisce à una tassa supplementaria imposta da un paese nantu à l'impurtazioni da un certu paese in u so mercatu, di solitu in risposta à una situazione induve u prezzu di e merchenzie impurtate hè più bassu di u prezzu di u mercatu in u so paese, per salvaguardà l'interessi di e so imprese. A Cina, cum'è un grande produttore mundiale di prudutti fotovoltaici, hà esportatu moduli fotovoltaici à prezzi più bassi di quelli in altre regioni per un bellu pezzu, ciò chì hà purtatu alcuni paesi à crede chì i prudutti fotovoltaici di a Cina sò stati sottumessi à un cumpurtamentu di "dumping", è à impone dazi antidumping nantu à i moduli fotovoltaici di a Cina.
In l'ultimi anni, l'UE è i Stati Uniti è altri mercati maiò anu messu in opera diversi livelli di dazi antidumping nantu à i moduli fotovoltaici cinesi. In u 2023, l'UE hà decisu di aumentà i dazi antidumping nantu à i moduli fotovoltaici cinesi, aumentendu ulteriormente u costu di l'impurtazioni, è l'esportazioni di fotovoltaici cinesi anu purtatu una pressione più grande. À u listessu tempu, i Stati Uniti anu ancu rinfurzatu e misure nantu à i dazi antidumping nantu à i prudutti fotovoltaici cinesi, affettendu ulteriormente a quota di mercatu internaziunale di l'imprese fotovoltaiche cinesi.
L'impattu di l'aumentu di i dazi antidumping nantu à l'industria fotovoltaica cinese
Aumentu di i costi d'esportazione
L'aghjustamentu à l'alza di u daziu antidumping hà aumentatu direttamente u costu d'esportazione di i moduli fotovoltaici cinesi in u mercatu internaziunale, facendu perde à l'imprese cinesi u so vantaghju cumpetitivu originale in termini di prezzu. L'industria fotovoltaica stessa hè un'industria à alta intensità di capitale, i margini di prufittu sò limitati, l'aumentu di u daziu antidumping hà senza dubbitu aumentatu a pressione di i costi nantu à l'imprese fotovoltaiche cinesi.
Quota di mercatu limitata
L'aumentu di i dazi antidumping pò purtà à una diminuzione di a dumanda di moduli fotovoltaici chinesi in certi paesi sensibili à i prezzi, in particulare in certi paesi in via di sviluppu è mercati emergenti. Cù a cuntrazione di i mercati d'esportazione, l'imprese fotovoltaiche chinesi puderanu affruntà u risicu di vede a so quota di mercatu sequestrata da i cuncurrenti.
Calata di a redditività corporativa
L'imprese puderanu affruntà una diminuzione di a redditività per via di l'aumentu di i costi d'esportazione, in particulare in i mercati chjave cum'è l'UE è i Stati Uniti. L'imprese fotovoltaiche anu bisognu di adattà e so strategie di prezzi è ottimizà e so catene di furnimentu per fà fronte à a cumpressione di i profitti chì pò risultà da carichi fiscali supplementari.
Aumentu di a pressione nantu à a catena di furnimentu è a catena di capitale
A catena di furnimentu di l'industria fotovoltaica hè più cumplessa, da l'acquistu di materie prime àfabricazione, à u trasportu è à l'installazione, ogni ligame implica una grande quantità di flussu di capitale. L'aumentu di u daziu antidumping pò aumentà a pressione finanziaria nantu à l'imprese è ancu influenzà a stabilità di a catena di furnimentu, in particulare in certi mercati à bassu prezzu, ciò chì pò purtà à a rottura di a catena di capitale o à difficultà operative.
L'industria fotovoltaica cinese hè sottumessa à una pressione crescente da i dazi antidumping internaziunali, ma cù i so forti dipositi tecnologichi è i so vantaghji industriali, hè sempre capace di occupà un postu in u mercatu mundiale. Di fronte à l'ambiente cummerciale sempre più severu, l'imprese fotovoltaiche cinesi devenu prestà più attenzione à una strategia di mercatu diversificata è guidata da l'innuvazione, à a custruzzione di a conformità è à u miglioramentu di u valore di a marca. Attraversu misure cumplete, l'industria fotovoltaica cinese pò micca solu affruntà a sfida di l'antidumping in u mercatu internaziunale, ma ancu prumove ulteriormente a trasfurmazione verde di a struttura energetica mundiale, è dà un cuntributu pusitivu à a realizazione di l'ubbiettivu di u sviluppu sustenibile di l'energia mundiale.
Data di publicazione: 9 di ghjennaghju di u 2025