Focus in efficienza: Cèl·luli solari di tandem basatu nantu à i materiali di u chalcugeniu è organicu

Aumentendu l'efficienza di e cellule solari per ottene l'indipendenza da i fonti d'energia di u fucile di Fossili hè un focus primariu in a ricerca di celula solare. Un squadra guidatu da u Phyicist Dr David Da l'Università di Potsdam, À l'Acaurita Climata di Pechitore

Stu approcciu implicazione di a cumminazione di dui materiali chì assorbanu a squadra corta è longu, a regioni blu / verde è rossu. Tradiziunali, i cumpunenti assorbiti di l'assorbimentu più efficaci in i celluli solari sò ghjunti da materiali convenziunali cum'è silicon o cigs (rame indianu di u delidiu indiunicu). Tuttavia, questi materiali sò tipicamenti temperature à alta trasfurmazioni, secondu un matrimoniu carbonicu significativu.

In a so publicazione ricenza in natura, Lang è i so culleghi in misge Two Technulini di Cole di Primità: Tobskite è Organiche Cèstriari, chì ponu esse prucessi per carbone inferiore è avè un impattu calvo. A realizazione di una impresa impressiunante di u 25,7% era una nova combinazione era un compitu di sfida, chì spiega, cusì trasfurmata solu cun avanzu significativu ". A prima scurtina era u Sintesi di un Nuvellu Rossa / Infurata Assorbu Cell di Solaru Organicu di Solari prevista da Meng è Li, chì si stende a so capacità di assorpettionale ulterioremente in l'inframenta. Lang hà più elaboratu, "à ogni modu, Tneem Solarelli chì facianu LIMINAZIONI A causa di l'Lener Perovskite, chì si sò seglificati presidenti di u perovsickite.


Tempu post: Dec-12-2024