Migliurà l'efficienza di e cellule solari per ottene l'indipendenza da e fonti d'energia fossili hè un scopu primariu in a ricerca nantu à e cellule solari. Una squadra guidata da u fisicu Dr. Felix Lang di l'Università di Potsdam, accantu à u prufessore Lei Meng è u prufessore Yongfang Li di l'Accademia Cinese di e Scienze in Pechino, hà integratu cù successu a perovskite cù assorbitori organici per sviluppà una cellula solare in tandem chì righjunghje livelli record di efficienza, cum'è riportatu in a rivista scientifica Nature.
Questu approcciu implica a cumbinazione di dui materiali chì assorbenu selettivamente lunghezze d'onda corte è lunghe - in particulare, e regioni blu/verde è rosse/infrarosse di u spettru - ottimizendu cusì l'utilizazione di a luce solare. Tradizionalmente, i cumpunenti assorbenti rossi/infrarossi più efficaci in e cellule solari sò venuti da materiali cunvinziunali cum'è u siliciu o u CIGS (seleniuru di rame, indiu, galliu). Tuttavia, questi materiali richiedenu tipicamente temperature di trasfurmazione elevate, risultendu in una impronta di carbone significativa.
In a so recente publicazione in Nature, Lang è i so culleghi fusionanu duie tecnulugie promettenti di cellule solari: a perovskite è e cellule solari organiche, chì ponu esse trattate à temperature più basse è anu un impattu riduttu nantu à u carbone. Raggiungere una efficienza impressiunante di 25,7% cù sta nova cumbinazione hè stata un compitu difficiule, cum'è nutatu da Felix Lang, chì hà spiegatu: "Sta svolta hè stata pussibule solu cumbinendu dui progressi significativi". A prima svolta hè stata a sintesi di una nova cellula solare organica assorbente rossu/infrarossu da Meng è Li, chì estende a so capacità di assorbimentu più in l'infrarossu. Lang hà ancu elaboratu: "Tuttavia, e cellule solari in tandem anu affrontatu limitazioni per via di u stratu di perovskite, chì soffre perdite di efficienza sustanziali quandu hè cuncipitu per assorbe principalmente i segmenti blu è verdi di u spettru solare. Per superà questu, avemu implementatu un novu stratu di passivazione nantu à a perovskite, chì mitiga i difetti di u materiale è migliora e prestazioni generali di a cellula".
Data di publicazione: 12 dicembre 2024