In mezu à l'accelerazione glubale di a transizione energetica, i sistemi di muntatura in acciaio à u carbonu solari sò emersi cum'è una forza cruciale chì guida u sviluppu di alta qualità in l'industria fotovoltaica (PV), grazia à e so prestazioni eccezziunali è à e so applicazioni versatili. In qualità di fornitore di suluzioni di punta, [Himzen Technology] ferma impegnatu in l'innuvazione tecnologica è l'espansione di l'applicazione di i sistemi di muntatura in acciaio à u carbonu, furnendu infrastrutture di energia pulita più efficienti è affidabili per i clienti mundiali.
Industria fotovoltaica: U valore fundamentale diSistemi di muntatura in acciaio à carbone
Alta Resistenza è Durabilità
Utilizza materiali d'acciaio à u carbone à alta resistenza cum'è Q355B cù galvanizazione à caldu (rivestimentu di zincu ≥80μm), assicurendu una durata di vita superiore à 25 anni.
Passa a prova di spruzzatura salina ISO 9227 (3.000 ore senza ruggine rossa), ideale per ambienti difficili cum'è e regioni custiere è ad alta umidità.
Efficienza di i costi
Riduce i costi d'investimentu iniziali di 15-20% paragunatu à i sistemi di muntatura in lega d'aluminiu.
U cuncepimentu mudulare riduce u tempu d'installazione di u 30%, accelera significativamente l'efficienza di l'installazione
Applicazioni Interindustriali: A Versatilità di u Montaggio in Acciaiu à u Carboniu
Agrivoltaica: U cuncepimentu elevatu (≥2,5 m di distanza da terra) permette l'agricultura meccanizzata (per esempiu, e fattorie fotovoltaiche in Aichi, Giappone).
Integrazione BIPV: Design integrati in l'edifici certificati daTÜV Rheinland.
Doppia cuntribuzione à u sviluppu sustenibile
Benefici Ambientali
Riduce l'emissioni di CO₂ di 120 tunnellate per MW durante u so ciclu di vita (rispettu à l'energia cunvinziunale)
Riconoscimentu di l'industria
«In a Valutazione Globale di a Tecnulugia di Montaggio Fotovoltaicu di u 2023, i sistemi in acciaio à u carbonu anu ottenutu i punteggi più alti in termini di costi-prestazioni è adattabilità.» — [Agenzia Internaziunale di Ricerca]
L'ultimu sistema di muntatura in acciaio à u carbonu di a settima generazione di [Nome di a cumpagnia] permette di ottene:
✓ Capacità di carica di un solu palu aumentata à 200 kN.
✓ 12 certificazioni internaziunali, cumprese UL2703 è CE
Insights
• Wood Mackenzie prevede chì u mercatu mundiale di muntatura in acciaio à u carbone supererà i 12 miliardi di dollari entro u 2025.
• Incentivi pulitichi: U CBAM di l'UE include sistemi di muntatura in esenzioni tariffarie verdi.
Data di publicazione: 9 di maghju di u 2025