Utilizendu l'energia fotovoltaica è eolica per pompà l'acqua sottuterranea di u desertu

A regione di Mafraq in Ghjordanu hà recentemente apertu ufficialmente a prima centrale elettrica di estrazione di l'acqua sottuterranea di u desertu in u mondu chì combina l'energia solare è a tecnulugia di almacenamiento di energia. Stu prughjettu innovativu ùn solu risolve u prublema di a scarsità d'acqua per a Ghjordanu, ma furnisce ancu una preziosa esperienza per l'applicazione di l'energia sustenibile in u mondu sanu.

Investitu inseme da u guvernu giurdanianu è e cumpagnie energetiche internaziunali, u prugettu hà per scopu di utilizà l'abbundanti risorse d'energia solare in a regione di u desertu di Mafraq per generà elettricità per mezu di pannelli solari, gestisce un sistema d'estrazione d'acqua sutterranea, estrarre l'acqua sutterranea in superficia è furnisce acqua potabile pulita è irrigazione agricula per e zone circustanti. À u listessu tempu, u prugettu hè dotatu di un sistema avanzatu di almacenamiento d'energia per assicurà chì u sistema d'estrazione d'acqua possi cuntinuà à funziunà di notte o in i ghjorni nuvolosi quandu ùn ci hè micca luce solare.

U clima deserticu di a regione di Mafraq rende l'acqua estremamente scarsa, è sta nova centrale elettrica risolve u prublema di a fluttuazione di l'approvvigionamentu energeticu ottimizendu u rapportu trà l'energia solare è l'accumulazione di energia attraversu un sistema intelligente di gestione di l'energia. U sistema di accumulazione di energia di a centrale immagazzina l'energia solare in eccessu è a libera quandu hè necessariu per assicurà u funziunamentu continuu di l'attrezzatura di estrazione di l'acqua. Inoltre, l'implementazione di u prugettu riduce significativamente l'impattu ambientale di i mudelli tradiziunali di sviluppu di l'acqua, riduce a dipendenza da i combustibili fossili è furnisce à a cumunità lucale un approvvigionamentu idricu sustenibile à longu andà.

U Ministru di l'Energia è di e Mine Ghjurdanianu hà dettu: "Stu prughjettu ùn hè micca solu una tappa impurtante in l'innuvazione energetica, ma ancu un passu chjave per risolve u prublema di l'acqua in a nostra regione desertica. Cumbinendu e tecnulugie di almacenamentu solare è d'energia, ùn simu micca solu capaci di assicurà u nostru approvvigionamentu d'acqua per i decennii à vene, ma ancu di furnisce una sperienza riescita chì pò esse replicata in altre regioni scarse d'acqua".

L'apertura di a centrale elettrica marca un passu impurtante in l'energie rinnuvevuli è a gestione di l'acqua in Ghjordanu. Si prevede chì stu prughjettu si stenderà ulteriormente in l'anni à vene, cù un impattu annantu à più paesi è regioni chì dipendenu da e risorse idriche in e zone desertiche. Cù u prugressu di a tecnulugia, si prevede chì prughjetti simili saranu una di e suluzioni à i prublemi mundiali d'acqua è d'energia.


Data di publicazione: 26 dicembre 2024